Subject: Teie 08.07.2025 nr 2-2/2597-1
From: Jüri Triletski <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "SiM info" <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Jul 2025 08:38:54 +0300

Tere

Siseministeeriumil puuduvad täiendused ja ettepanekud Vabariigi Valitsuse
korralduse "Vabariigi Valitsuse 31. oktoobri 2024. a korraldusega nr 211
„Tallinna piirkonna kõrgepingevõrgu

tugevdamise riigi eriplaneeringu ja keskkonnamõju strateegilise hindamise
algatamine“ algatatud riigi eriplaneeringu planeeringuala laiendamine"
eelnõu kohta.

Ametlikku vastuskirja ei edasta.

Lugupidamisega

Jüri Triletski
nõunik
Siseministeerium

+372 612 5201
 <https://www.siseministeerium.ee/>
<http://www.facebook.com/siseministeerium>
<https://open.spotify.com/show/1LO39xEFNzMh1Hd5ExumMi?si=9c67417b19184c53>